everyone is the same

skall hjälpa morsa med banh cuon.. har hjälpt lite nu men mera ska det lagas. gårdagen blev jag allt förbannat än vad jagk kunde anat. jag kunde helt enkelt inte kontrollera mig själv, inte ens nu. men när jag vaknade ljusnade det till men mådde inte så bra hade huvudvärk och magvärk.. sov endast 5 timmar.. suck. har klarat av att klippa min kusin's hår, blev rättså som jag tänkte mig men det var första gången jag klippte so no doubt det såg lite förvirrande ut.. :-s iaf. jag tänkte bara berätta lite.. annars nujust mår jag bra. har klarat av de flesta svårigheter nu och nu borde jag inte oroa mig för någonting.

i never  thought that pain will heal me again. i can't even think of the way you broke my trust. the way you hurted me just to see what feelings i got. damn with you boys. you r all of the same kind...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0