Even if it's hard

Senaste dagarna har jag fastnat i Åbo. Har varit där sen fredagen den 11:e. Kom hem igår, äntligen säger jag bara. Skriver kort om de dagar jag var i Åbo.
FREDAG : Kom till Åbo ca 5 tiden på kvällen. Tog bussen hem och lämnades grejjer där. For in till stan med K.T, fick runt i stan och kollade saker. For och åt sushi, vid Hanko men det var jättefullt med kunder där, eftersom de hade rea. Hela Hansa var fullt med rea, dvs. de hade årsjubelium eller något. Just den vecka jag kom. Stack hem sedan på kvällen. Gjorde mesti ingenting, bara snakcade otroligt mycket! :)
LÖRDAG : Vaknade runt 12. Vi gjorde oss färdigt och for till en kina restaurang där tillsammans med K.T's kusiner, (4 av dem) Åt jättemycket där och allt blev bara mycket. Gick runt i stan sedan och senare tog vi bussen hem och hamnade till en av K.T's kusiner och blev där några timmar. Hans söta kusin Hang är så sööt, :) For hem på kvällen då. GJorde inte så mycket, tyckte vi skulle int gå å sova så tidigt. Så vi hitta på något,åt lite och kollade MULAN (; ! Vid midnatt tog vi bussen in till stan och for till kebab stället och beställde hem kebab. Då vi kom hem åt vi kebaben. Kunde inte äta upp allt. Hamnade med mera än hälften till roskis.. Men såklart slängde vi den inte :) somna ca 4 tiden på natten :o
SÖNDAG : Minns inte när vi vaknade. Iaf så hade vi inte gjort så mycket, skulle ta bussen hem, blev inget. Ville inte hem så tidigt. Så stannade kvar i Åbo då, vandrade i stan, (ännu igen). Åt vid ett annat kinesiskt restaurang, verkligen itne värt att åka dit. Platsen var helt nytt, men maten sög. Kanske för att jag redan var mätt med allt ätandet vi hade ätit före? Iaf, åkte till Tuyet's place, en av K.T's kusin. var där tills kvällen. Hade roligt med syskon, Thuy som varr 6 åt. jättesööööt.. ♥ planerade att åka hem på morgonen på måndagen. Blev ganska sent på söndagen.
MÅNDAG : Måndagen kom. Tänkte , idag åker jag hem, men inget blev eftersom jag vaknade lite sent, och tänkte ta tidigare bussen hem, men blev inget. Åkte vi igen till stan, tänkte åka till Skanssi. Men hade inte orkan och när vi kom hem så gick vi igen till Hang's place. Var där och lekte lite me henne, hon hade sjukt i magen, men annars mådde hon super! :) Blev en lång natt därefter.
TISDAG : Åkte hem 11 tiden med bussen. Kom hem först 18:35. Stannade i Björneborg och gick runt i stan lite. När jag kom hem gjorde jag inte så mycket, försökte plugga lite. Gjorde det och kollade film lite och somnade sen före midnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0