The coldhearted one

Ibland orkar jag bara inte skriva på engelska. Även om det (ofast) är stavfel här och där. Men svenskan gör det lite lättare för mig att skriva. My swedish is bad as hell, men fortfarande är jag uppväxt här.
Jag är liiiite efter med dessa låtar som är poppis. Nujust har jag börjat lyssna på September - Mikrofonkåt, hur länge har det inte varit populär? Iaf, tycker den har härlig beat, och den slår inte Dr.Dre, Eminem and Skylar Grey låt, "I need a doctor". Vet inte när den släpptes, men den är skitbra.

Fellazz, i think i watched too much korean dramas.. >_<''
Lee Min Ho, an actor from drama : Boys Before Flowers.
The cold hearted one, but still the most one i like in this drama!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0