I want to wait

Efter min städning idag stack jag till min kusin och käkade middag där, tillsammans med mina föräldrar, min kusin och hans flickvän Thu. Längesen vi var där sist, åt jättegod mat som Thu&min kusin lagat. Blev mätt och for därifrån runt 8-9 tiden, så jag for ut med Ngoc, en sväng till teboil och träffade på min kusin, lilla Alex & hans pappa, tillsammans med 3 av ngocs kusiner. Var där en lång stund och hade roligt med Alex. Han är så gullig och jag är så elak. (enligt ngoc.) Senare kom Dennis och Roberth, for ut och körde till Pjelax och Kristinestad/Lappfjärd. Hittade inget vi ville göra, så D&R for hem tidigare, jag och Ngoc hamnade i teboil igen, en liten stund. Spelade upp på automaterna ca 30€ för Ngoc och endast 10€ för mig. Hihi. Ska snart gå och sova. Om jag inte kollar lite på draman "Personal Taste". Denna vecka skriver jag hälsokunskap (realämne i studenten). Har endast läst några sidor!! PANIK..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0