Một vòng trái đất

Canada một vòng trái đất, mình đi du lịch đây các bạn =))
Oj det känns ju så bra att sluta arbeta nu, har arbetat fulla veckor + helgar nästan i 3 veckor nu.. Nu är det nog tycker jag! Tar riktiga sommarlovet och drar västerut mot Canada! Can't wait.. Skall träffa gulligaste kusiner där och vara där i 3 veckor och njuta av sommarlivet där. | Känns som om jag åker utomlands mycket i år.. Har varit i Frankrike i mars/april, nu skall jag till Canada, och jag undrar nog om jag kommer att åka bort på vinter.. Haha. Räknar upp 2 länder men det räcker väl för mig att vara "mycket". Skall ta och packa det sista och senare åka ut och fika med de bästa, Thu & Medina. Thu åker nämnligen också iväg imorgon, samma dag som oss och till samma land (då vi mellanlandar) men dock inte samma tid. Njut av sången.
this song explains everything.. :) ♥
hon i videon é ju grym!
It's all about trust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0