better than best

Jag önskade att jag var så stark nog att göra er stolt. Men jag är nog det inte, jag har svikit er flera gånger. Inte ens en enda gång gjorde jag det rätta. Men jag måsta säga, tiden med er/dig kommer jag aldrig att glömma. Jag har varit stolt över att ha kompisar som er. Ni är det bästa man kunde få, ingenting slår ert vänskap. Fastän vi har gått igenom en hård period för en del av oss men vi är fortfarand där för varandra.. No matter what. Vi alla har vuxit något, (förutom jag HAHA!) och vi alla har vårt mål att nå, men jag hoppas att vi alla i framtiden kommer att  vara där för varandra och inte se som om vi vore främlingar.. Jag saknar det som vi haft men vi alla måste växa upp och vara vuxen eller hur? Jag älskar er, oavsett vad..
Even if we r not with each other all day, talking all day long or something like that. You guys are still my stars..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0