i love my mom

damn, önskade faktiskt att jag åt en fastlagsbulle (stavning?), har varit sugen på det hela kvällen, dagen och morgonen. Önskade faktiskt att jag hade en framför mig just nu! Iaf, har varit jobbigt hela dagen idag. Skolan full rulle på gång, fick en liten smörgås-data-twilight stund efter! Och vidare till mitt skolmusikkårs övning med gänget och på pausen for jag på träning med tjejer ålder 94-97 :D Fick iaf lite konditionsträning faktiskt. Otroligt ;) Nu blir det en hel packandet, ska börja nu och ha på mig en anisktsmask! Kör Japansk ris & sake - ansiktsmask, love it. Nu blir det packning ! -->
gonna see my kinkku tomorrow :) Sweetchilikinkku :D♥
picture of 2009
I love you momieee :*:*
no matter what problem it is, or what the hell the world is going to be or we r apart,
i always have you in my heart! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0