work work work

Har jobbar tre dagar i streck utan att få vila uuuut! Har äntligen då fått vila ut en stund idag med tupplur och jag mår inte toppen.. Är slut som bara den, har haft saker gång på gång utan att ha fått vila ut.. Denna helg ska jag ta det lugnt sitta hemma och chilla med lite böcker, kanske. Har hunnit vara på Konstens natt i Vasa igår, vi var där en stund bara inte så länge (jag och Medina). Gjorde inget speciellt, åt ganska mycket gott :) Mäkken, Pommes frites + korv (torget), Wayne's på kaffe + brownies.. Sen minns jag  inget mer, jag ville ha vårullar men det blev inget. Kom hem och fick krångel med skjuts.. Ganska irriterande, kom hem ungefär 10 tiden på kvällen sen var det bara att rulla ner i sängen och sova.
När jag var till Åbo senast, 15-17 juli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0