Tionde Augusti

Har nästan inte haft tid att sitta å slösa bort min dyrbara tid på att blogga.. Men nu gör jag det igen, jag borde göra något viktigare än att sitta här? En fluga flyger runt i mitt rum, kanska jag ska ta min "dyrbara tid" och döda den? - Nog med det så har jag hunnit arbeta igen idag, varit och arbetat i Frida hemmet senare har jag dessutom hunnit med match med -98 flickor. Dom spelade otroligt bra denna match men otur som dom har så förlorade vi ännu en match.. Iaf ska nu gå ut tillsammans med Medina en stund. Snacka gossip och allt det vi gör. Nu ska jag dra heij hopps!
one lucky day at FU LAM, best buffe ever!!! :D Asians food everywhere!
Picture taken outside Fu Lam restaurant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0