vårrullar och risnoodles

Jävla mongo Luan! skickar ett hjärta å smileys sen utloggat..
Saknar honom jättemycket nujust :(
Skulle kunna gråta :((
Har inte gjort så mycket idag. Har kollat färdigt Personal Taste.
Vilken avslutning, blev riktigt glad i slutet.
Nu har jag min klipptid hos Thu beställt, och snart skall det klippas!
Har ännu inte besämt hur jag skall ha mitt hår, men det blir säkert snedlugg och uppklippt..
Tunna ut lite också, börja ha lite tjockt hår..
Sen efter några veckor skall jag färga om till brunt eller så låter jag det vara!
Skall snart äta vårrullar, pappa och jag har fixat käk för idag!
VÅRRULLAR & RISNUDLAR! ♥
Luan, sommar 2010. (bakgrunden Kevin.P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0