wish it could be done, but it's never done

Skrev sista prov för denna period. Gick helt okej, chansade en hel del (franska). Sen då så for jag iväg till Vasa med kusiner och shoppade med chi Phuong från norge. Fick hem en rosa tröja, stickatröja, ett par skor, en jacka från veromoda som jag ääääääääälskar ♥, hittade halsduk osv.. Det var nog typ allt det.. Tror jag. Har chillat hela dagen lång, inte gjort något. ville kolla vidare på den koreanska serien : "Playful Kiss", alltså jag dör, den är bara så bra. Ganska humor! 3 är lyckonummer idag.

You never stop loving someone, you only learn how to live without them. You are strong enough to learn it. Deal with it, cause i'm doing it too.

DREGLAR !!!!!! mm,, theeese korean boys ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0