i couldn't understand

En länk har jag klarat av, trodde nog aldrig att jag skulle klara av länken.. :) men jag gjorde det. blev inte så långt heller.



1. Vem är du: van tran
2. Någonting jag tycker om med mig själv: njanå, allt.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: skulle vilja ändra en del.
4. Detta är jag rädd för: bli övergiven och glömd.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: keny, mat och data
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: lova saker och ting. hålla tiderna, kan inte hitta på det tredje.
7. Detta tycker jag om att göra: spela fotboll & lyssna på bra musik och äta mat.
8. Detta vill jag göra just nu: åka utomlands med en nära och njuta av värme innan det blir vintern.
9. Bästa känslan: sommaren och när man är svettig ;) (känner sig tränad)
10. Värsta känslan: när man glömmer bort något viktigt och man inte vet vad man skall göra.
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: har allt
12. Är jag kär just nu? kanske
13. Jag vill gifta mig? Såklart jag vill
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Resa världen runt, kunna Koreanska och Japanska flytande, leva tillsammans med mannen jag älskar. Göra hemska saker som man icke dör av (a)
15. Min käraste ägodel: nära och kära.
16. Något jag vill ha i present: En resa/pengar.
17. Detta har jag på mig just nu: fotbollsshorts, en blå blus från gina tricot.
18. Favoritkläder: festkläder.
19. Favoritdjur: mina guldfiskar haha
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: k-pop, v-pop, (rnb/hiphop)
21. Favoritlåt just nu: 2ne1 - cant nobody / go away
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligaste - vet inte, tråkigaste - samhällslära.
24. En bok jag älskar: minns inte. kanske JAGAD.
25. En film jag älskar: p.s i love you
26. Tv-program jag gillar: joey
27. Favoritdoft: allt jag har..
28. Detta äter jag gärna: mat
29. Dricker helst: vatten/saft
30. Favoritgodis: färgglada godis
31. Vart vill du resa: någonstans varmt och vackert. DUBAI om inte så vill jag till Korea/japan
32. Färg på mina ögon: brun
33. Min längd: typ 169 cm
34. Jag tror: på mig själv
35. Jag spelar: fotboll
36. Person jag beundrar: charice
37. Så här bor jag: i ett egnahemshus med mamma pappa och lillebror.
39. Det här tänder mig: keny's smile.
40. Det här gör mig avtänd: töntar
41. Favoritfärg: svart/vit/röd/isblå
42. Favoritcitat: you never stop loving someone, you learn how to live without them
43. En hemlighet jag vet: är ingen hemlighet
44. Den bästa present du fått? massor med pengar. parfymen jag fått och älskar.
45. Senast köpta skiva: köpte inte , stal en lady gaga skiva.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: håret
47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är: mage...
48. Udda förmåga/egenskap: jag är inte udda.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: djur som lever länge
50. Vad lyssnar du på just nu? 2ne1 - go away
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? skolan, hem, hjälpt morsa, hjälpt farsa, varit ut på länk, ätit ordentligt mycket och ska snart sova efter att pratat med k.t♥
52. Var är dina föräldrar födda? vietnam
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? VLC media player. (flera månader sen)
54. Vilken är din favoritrestaurang? spices, vasa.
55. När badade du i en pool senast? minns ej, var riktigt längesen
56. Har du varit med i någon skolpjäs? jo..
57. Hur många barn vill du ha? många
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? dans..
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? vilker val:)
60. Vad har du för TV-kanaler?  -
61. Har du åkt moped någon gång? aldrig
62. Har du busringt nån gång?aldrig
63. Har du fått felparkeringsböter? aldrig
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? jag kan tänka mig det.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? vietnam
66. Har du en egen trädgård? adå
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? tom and jerry
68. Kan du alla orden i nationalsången? nej
69. Badkar eller duschkabin? badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? många, salt, karate kid, taken, ninja assassin etc.
71. Favoritpizza? americano
72. Chips eller popcorn? chipoo
73. Vilken färg på läppstift använder du? rosa / guld
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? nej
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nnej
76. Apelsin- eller äppeljuice? äppel
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? morsa och co Yen. spices
78. Favoritchoklad? mjölkchoklad/vitchoklad
79. När röstade du senast? vet inte
80. När åt du en hemodlad tomat sist? minns ej
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? absolut
82. Är du bra på matlagning? bäst.
83. Klarar du att tanka själv? såklart.
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamtevekanalen? aldrig
85. Pepsi eller Coca Cola? pepsi MAX
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? neaij
87. Vad var det senaste du handlade? mat..
88. Har du kräkts offentligt? när vi var i sveriga allihopa. jag mådde skit och spydde inför alla
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? om man fick välja båda skulle jag valt båda. fick man bara välja 1 skulle jag välja sanna kärleken, eftersom man ändå kan hitta pengar på något sätt och också har den riktiga kärleken.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? naej.
91. Har du ringt något betalnummer? neaj.
92. Kan man vara vän med sitt ex? man kan om man villl.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? längesen jag vart på sjukhus. isåfall faffa.
94. Hade du mycket hår som liten bebis? vet inte
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? har ingen
96. Vad har du i din väska? allt-
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? tänker på saker som jag vill ska hända mig.
98. Vad har du att vara tacksam för? en underbar familj. som inte har splittras, även om det är en massa gräl ibland.mina bästa vänner som alltid varit där oavsett.
99. Var hittade du den här listan? sofia öling (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0