korea here i come ♥

hum.. everyday new challenges. jag vet vad jag har tagit mig in på, det är en svår situation men stark nog att gå igenom en sån stor situation som jag gör. jag har bestämt mig och ska hålla mig på den linjen jag går på. skit i mitt liv och leva ert eget liv. mitt liv är inte alls intressant (a)

har skrivit engelskaprov på nästan mer än 1 timme. blev att åka hem tidigt då, gick väl sådär. inte som jag hade förväntat mig. ska skriva psykologi imorgon, får se hur detta kommer att gå. på helgen hoppas jag att vi åker ner till hesa. annars får jag utbrott! jag och medina har suttit här hos mig och kollat big bang serier som var gjord före nyttår till 2010. DAMN T.O.P är söt! love the man, love his voice, love his smile, love his body loooove everything about him. bara man skulle få träffa big bang någon gång.

har beställt  biljetter till Korea :)) 2011 here i come!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0