start a new life


skolfotot har kommit, jag är inte nöjd. Men det får duga än så länge! Hah, pga mina ögon och mitt ansikte!! well, idag har jag varit hemma pga febern.. Igår hade jag stegring idag har jag feber, har snuva och täppt näsa. Bättre kan det inte bli. Kommer att bli en helg full me provläsningar. Ska redan börja idag efter jag suttit på datorn här.. Imorgon tänkte jag åka till Vasa, mormor , morfar och moster ska åka iväg till Frankrike. Lyxigt  för dem. Jag vill också eftersom jag har franska i skolan (a). som saggt tänkte jag åka iväg till Vasa imorgon, men tror inte det blir något om jag är såhäär sjuk. Sen på kvällen har jag planerat åka till Jumboo ♥ ! blir en natt där säkert om jag mår bra! Seen är det bara PROV hela nästa vecka då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0