just dont give up on me

Fick min födesledagspresent tidigare av pojkvän igår. Jag fick en ny digitalkamera Sony. Em cam on anh rat nhiu hihi :* Sen fick jag även en klipptid, men blev inte riktigt nöjd med mitt hår efter klippningen, gillade inte håret så mycket men det blev faktiskt ganska bra när man fixade till. En dag i vasa (lördag) med pojkvän, hans 2 kusiner och en av kusinens flickvän, chi Phuong alltså. Vi kom hem runt 5-6 tiden. Jag for på middag med mina morföräldrar och föräldrar. Åt snabbt och skyndade mig hem, fixade mig sen for jag till pojkvän's hem, hans farsa fyllde så. Var där till kvällen sen for jag hem. Fick besök av Medina och hade "Girls night". Hade verkligen kul då. Idag har vi två varit på kraftmatch. Nu sitter jag här och är trött.. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0