happiness is all i need

Statistiken trodde jag hade dött för längesen. Men fortfarande är det folk som besöker min blogg. Fast jag inte bloggar om någonting.. Otroligt! Min dag har varit superbra. Starten på dagen med glädjetårar! I skolan var det full fart frammåt med kunskaper. Nästa vecka har vi hela veckan med prov. Känns inte så bra, men man får det undangjort och hoppas på de bästa resultat. Denna kväll har jag varit ut och gott och varit på ärende till min kusin. Nu är jag hemma och läsa lite engelska. Ska skriva uppsats imorgon. + innebandy träning på skoltid (på idrott). Efter skolan blir det match till Seinäjoki kl. 17. Hoppas på en vinst nu, så blir vi TREA på tabellen! :)

one of BEAST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0