for a long time ago

Dagen börjar med tidig väckning av farsa redan 6. Sov typ först 3 på natten men fick ingen sömn. Vaknade inte ens av farsa. Så jag stannade hemma då. Satt vi datan var rastlös och gjorde ingenting förutom att springa runt i huset.. Runt 4-5 tiden kom morsa och farsa hem, åkte ner till morbror och åt mat. Pratade om gårdagens krock vid simhallen. Haha, humoristiskt. Var där en stund och åt mat. Kusin skjutsade mig till Jumbo. Har varit här hela kvällen och kommer att vara här tills imorgon. Har kollat 3 filmer, två av dem har jag kollat men ena har jag just laddat ner. Filmerna Salt, Karatekid och Ninja Assassin. Otroligt bra filmer allihop. Startar ett nytt liv från och med imorgon. Hoppas det blir fullt av händelse framåt i tiden. Hoppas på en bra skolstart med provvecka nästa vecka. Nu ska jag choppa iväg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0