It's You

Början av veckan har börjat bra, men börjar känna mig lite skoltrött även vi haft höstlov. Nästa vecka börjar provvecka, ska se hur jag kommer att orka med detta. Har ändå en position ledig så bra! Men ska kämpa igenom sista veckan innan provet, sen blir det nya tag till julen med nya ämnen. Dvs jag har fullt upp före och efter julen! Funderas över en Vietnam resa med farsa över "kinesiska nyåret". Hoppningsvis har jag full period då i skolan så det kan bli svårt med någon resa. Om jag fixar om läsordningen så blir det klart att jag åker med till Vietnam, why not när jag har chansen nu på länge? Skulle jättegärna sitta bra med en resa till VN, har planeras att jag ska åka till England och träffa min käre vän där, som kanske blir på julen, det är inte säker ännu. Ännu en planering av resa händer april 2011, kanske blir till Frankrike med franskagruppen. Mycket resandet så kuul! men ingenting är 100% ännu så jag får väl chilla..

Blir snart tv-dax sen tidig sängdax för mig. Innebandy turnering imorgon med skolan :) Kmr att gå ganska bra. I think!?

luc do em rat h.p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0