He's my biatch

Har varit otroliga känslor över helgen. Allting har varit upp och ner men igår hade jag en riktigt kul kväll. Fast det blev en massa telefon samtal kunde jag njuta av kvällen också. Det var nog en av dom bra kvällar man ha haft på länge. Men nu är det att ta tag i samhällslära och börjar plugga lite inför provet. Måste göra bra av mig denna kurs fast jag bara har 4 ämne att skriva. Hälsokunskap som jag skrev i fredags gick inte så bra, eftersom jag inte hade orkat läsa igenom all viktiga fakta. Så jag hoppas jag åtminstone får en bra vitsord. Hoppas på det bästa. Ikväll blir det en hel del läsandet, så det är väl bara det som sker. Om inte jag sitter och kollar en film istället! Hehe. Nu ska ja börja läsa lite Tjohopp!

if there's a good reason to stay and live with it,

then i should have stay,

but if it's just kind of a lie,

i think that i should move on and live my life, just like the others day i've lived without you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0