Game over

Åh, jag skrev periodens sista prov idag. Det blev alltså modersmål. Jag undrar om detta kommer att gå bra, eftersom jag hade väldigt svårt med provet. Min svenska är inte fullständigt bra. Jag fattar bara lite av texten när jag läser, kanske alla gör det nån gång, men jag menar verkligen att jag har lite svårt att fatta en helt enkel text. Hoppas bara på bra vitsord som gör mig nöjd. Imorgon är det sista provet som gäller för de andra, jag har ledigt på morgonen och det blir alltså sovmorgon sen på eftermiddag blir det vanlig skola för min del.

Ska väl fara på zumba imorgon med morsa.. Får se hur det kommer att gå, har faktiskt inte tränat på länge och sen på torsdag är det fotbollsträning från morgonen. Let's see how we role it ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0