Biet yeu la dau

klockan blir snart tre på morgonen. jag sitter här ännu och mina tankar snurrar i skallen ännu, lyssnar också på vietmusik för att chilla, men det går inte. vet inte hur länge jag kommer att sitta här. har full skoldag imorgon. hur skall jag orka med så lite sömn, säg vad jag skall ta mig till. jag har haft jättedåligt sömnantal senaste månader.. känner mig inte pigg alls, hela tiden trött. mitt liv kommer att bli perfekt ser jag. PARFAIT.

denna period har som sagt blivit överfull går på 6 kurser, som man borde ha 5 kurser. överfullt. har samma med fjärde perioden. shiet.

nu orkar jag faktiskt inte sitta här längre, går och målar mina naglar eller kollar igenom bilden. mera sömn kommer jag inte att få.. eller en aning. minst 3 timmarsömn... eller :) ERE BARA SKOLAN JA SKRIVER OM.. JA TROR JAG HAR BLIVIT GALEN. KILL ME <<

k.t♥

ngay mai la ngay moi, hay dung quen nhung gi da qua va nhung gi dang truoc mat minh.

ngay nao cung nhu the, nhung se co mot ngay, thay doi ca cuoc song cua em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0