belivable truth

Hello, ha haft en ganska tråkig helg. Har inte hänt så mycket, skulle på klassfest men blev inget av, sen blev det bara att vara hemma. I lördags gjorde jag inte så mycket, var ut och körde med Ngoc och Dennis. Skjutsade ett par gäng som skulle nån vart. Så hamnade hemma runt 1 tiden, orkade inte längre så blev att åka hem tidigt. I dag har jag varit på julbasar och spelat konser. Och sen har jag bara varit trött och sliten. Fick 1 timmes tupplur, och sen blev det en massa käka.. Sitter ännu här klockan närmar sig 1 på natten. Så imorgon blir det 3 timmars skola och sen resten av skoldagen går på temadag. Vet inte alls vad vi skulle göra, fick faktiskt för lite information! I lördags satt jag och kollade tv. Det kom "knights of Soutt Bronx" och Harry potter 2:an. Aw, ja föll för första filmen, den kom ut redan 2005 och handlade om ungar i Bronx som levde lite fattigare än andra och hade en rik lärare som hjälpte dom via skolan med hjälp av schack. Otroligt bbra film. I filmen fanns en lite kille på 5 år som vann över en som var äldre än honom. Han heter Antonio Otriz, skit gullig med glasögonen. Tyvärr hittade jag ingen yngre bild på honom från filmen men.. Här är iaf en bild. PLUS jag skulle kolla Harry potter idag men vart for filmen? Dom sa igår på teven att de skulla dyka upp en till harry potter film idag. Men tydligen hörde jag fel!

Anotnio Otriz ;) cute


And enjoy the song : Black Eyed Peas - The time (Dirty Bit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0