2 November 2010

Nu borde jag läsa lite på finska och ha min film recensionen färdig. Har mycket och göra ikväll men såklart tycker jag att jag har för lite tid. Men nåja, jag tror nog jag får det gjort! Ska just och just göra min film recension men  först ska jag leta efter lyricstexter till en vacker låt som jag kommer att ladda upp här nu snart. En koreansk låt såklart. Otroligt att jag gillar Korea så grymt, älskar språket, kläderna.. Nästan allt med landet också.

Skolan idag gick väldigt snabbt. 4 timmar hade jag, kom lite försent till timmen pga punka på cykeln! Måste vandra till skolan vilket tog 15min minst. Kom hem 5 före 15. Satt vid datan och glömde bort att jag skulle laga mat, farsa blev förbannad lite.. Men gjorde inget så jag fick kocka lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0