i'm not like other girls

Gah, jag är inte som andra ungar! alla asian kids liksom pluggar väldigt hårt när de kommer till utlandet eller något. De får höga betyg osv, men jag bott här hela livet det är fortfarande samma resultat lite lägre än alla andra. Min svenska är dålig så är finskan också, jag är lat. Gör verkligen ingenting när jag har tid med ingenting. Sköne, men det är jag det. Ingen aktiv flicka som håller på att städa huset som alla andra, eller tvättar kläder, lagar mat åt familjen. Sorry, jag är faktiskt ingen sån flicka! Även om jag får skällor och sånt av föräldrar förändras det ingenting. Jag är en sån. Kanske lever rik när man är stor? eller lever lite fattigare än alla andra? vem vet. Jag är annorlunda. Det enda jag tycker jag själv är bra på att sitta framför data, moazz..

Se på bilden fast, huset är inte alls städat. =)

có bao giờ yêu anh thật lòng? - chác là có rồi, nhưng thỉ mỗi mình anh thôi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0