without money again

I fredags fick jag lönen i förskott, nu är jag utan på nytt. Hur snabbt kan det inte gå när man just fått lönen och spenderar otroligt mycket på onödiga saker och ting? Well, that's just my style. Jag kommer att vara skyldig folk mycket pengar!! Damn, iaf lördagens natt var jag hos M.B Chill ska jag säga! Kunde inte sova förrän 7 på morgonen.. Sen sov jag bara 2-3 timmar.. Efter det har jag varit vaken och haft powernääp 2-3 timmar till. Så nästan sammanlagt har det vart 6timmars sömn idag. Det räcker för mig. Ska sova tidigt idag så man orkar imorgon.. Om inte ögonen fastnar nån annanastan, som TV! Fotboll på teve nue. Ska spela liite blitz nu så blir det Tv dags för mig. Sen min skönhetsömn! G9.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0