sweet dreams and nightmares

skolavslutning, studentfester och fest! Det har varit en händelserik helg, allting hände.. Jaa, olagligt och mer lagligt!

Lördagen : Vaknade otroligt tidigt för att göra mig klar till avslutningen, men jag FAILADE med allt. Från tånaglar till håret. Kom till salen och satt där, jag var väldigt trött, för natten innan hade jag hunnit springa över till Ngoc och snacka lite. Så det blev några timmars sömn.. Efter skolavslutning, stressade jag efter mina kläder och packade snabbt. För vi skulle till vasa på studenfest, så blev det massa "håsåt" innan vi lämnade huset. När vi kom till Vasa, till Hien så tog vi en massa kort, åt massa mat. Hihi, var där ca 2 timmar. Efter det lämnade vi Vasa och for till Korsnäs på Khanh's studentfest, där åt vi ännu mat, sjöng karaoke, hälsa på massa bekanta. Ungefär 9-10 tiden stack vi från Korsnäs till fagerö, träffa massa bekanta där. Dansa loss lite sen blev det Vasa - > Hoviska, lite folk när vi kom, vilket vi kom ungefär 1-2 tiden såå.. Lite folk blev det nog, sjussade hem sötIda och sen blev det hemfärd :) Kom hem ca 4-5 tiden.. Blev att sova uut riktigt då ;)4

Söndag : vaknade 1-2 tiden på eftermiddagen, kände mig trött och sliten. Var lite deprimerad och arg på samma gång, vet inte varför men det bara hände! Satt och ruttna här hemma framför datan och sen stack jag ut med a,Quan och Ngoc. Vespade till teboil för mat. Hade inte ätit något så, efter det hemåt.

Har tyvärr inga bilder :|



Har arbetat idag, sedan 7 från morgonen till 15:30. Ganska chill tyckte jag, lite trött är man väl men klarar nog detta växthusarbete! :) If you can do it, i can too!! :) Nu ska jag över till Quan, i thiiiiiiiiiiiiiiink :x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0