make it right or i go left

Drar på match till vasa om en halvtimme ungefär! Önska oss lycka till, eftersom det är mot Ida's lag!! Måste visa henne vem som är bättre.. Hehe, klart vi ska vinna. Perfekta vädret ju, inte fär varmt och inte för kallt. Passligt! Sydkorea mot Argentina på tv nujust. Ser inte bra ut för Korea. Ligger under med 4-1. Argentina är ju otroligt bra, önskar att VIETNAM var med och spela.. Not''. Hehe, Vietnam in worldcup, don't think so. Laddar inför dagens match. Måste vinna. Btw, har varit ledig idag, sovit ut enda till 12. Så pigg borde jag vara men jag känner mig väldigt trött.. Ska packa nu sen drar jag på match. Hejss ♥

CL from 2ne1. Love her style :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0