please don't stop the music

Hello Hello baby, yup. SOm sagt, det händer otroligt mycket under helgerna. Tar upp detta kort nu bara :)

FREDAG : arbetat 8 timmar, häärligt! :) efter jobb, stack jag ut med ngoc på en runda i näsbycity. blev inte så långt, sen trellade vi iväg till busstationen och hämtade ida. blev sen hemma till mig och fixa lite grejjer. Sen Ut, otroligt varmt var det också, började gå mot ngoc's och det blev till värmecentralenstak. campade där och väntade tills luan kom. bilderna finns på ngoc's facebook ochh ida's. efter det blev det fifa kväll, spelade matcher. IDA=spanien, LUAN=england, NGOC=argentina och jag själv var Holland! blev itne så mycket av den kvällen, sen blev alla trött lixom, jag och ida for hem cirka 2 tiden. sooooova

LÖRDAG : skulle vakna 11 men vaknade halv 12 pga Ida, hon tryckte av alarmet och jag somnade om, orkade itne ens stiga upp. men det blev nog det, jag stack ut med ngoc en sväng och lämnade ida hemma. sen hade ida farit ut med luan  mötte dom vid affären. Sen for vi hem till oss, bytte om gjorde oss färdig, -> ut. köpte mat, grillmat, skjuss till luan's.. började grilla när Markus kom. tvättade av grillen, dukade fram allt sen var det dax att grilla! under tiden vi grillade var musiken på, gasen var på maten var på grillen. efter en stund grillandet började hela jävelskapet flamma. För mycket fett! :D sen efter kom Q och T. vi åt sen blev det shottar. sen blev det även bronsmatchen. Kvällen gick.. somnade ganska tidigt, jag var otroligt trött så. somnade kanske  3-4 tiden? :)

SÖNDAG: vaknade  12, fick plättar nam nam. Jess, sen hade dom vattenkrig. förutom jag och Q. satt mest inne och kollade på tv. ganska bra film faktiskt. Sen typ 2 tiden gick vi hem till sitt och dushadee osv. stack ut på en pizza till casa. efter det blev det Kraftmatch. otroligt, 10-0 mot karhu. unbelivable! fina mål :) sen for vi hem. Ida packade hennes grejjer och blev till busstationen och hem till vasa då:) själv for jag och hämtade morsans cykel och cyklade hem. Blev inte mycket fotboll för min del, kollade till 70:onde minuten och somnade.

MÅNDAG vaknade kvart före 9 idag sen for jag på jobb i 3 timmar. kom hem före 2. stack ut på en affärsrunda, haha. sen mat hemma, ut med Ngoc. Sen for vi till fotbollsplanen och kollade på asianfotboll. var där 1-2 timmar. hemma en sväng, sen stack jag och N till teboil på mat. Yaya, kom hem för en stund sen. ska kolla The wolfman nu :)

iida und jä'äg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0