oh friday i'm in love

It's friday today. Har faktiskt varit otroligt trött idag, vaknade skulle arbeta men hade så fans sjukt i halsen och i hela kroppen så man inte kunde jobba. Det var tungt! På riktigt alltså ;s har nog aldrig varit med om något sånt före, men nu mår man toppen med lite sömn, haft otroligt lite sömn i veckan så.. Idag har man inte gjort så mycket. Vaknade typ 1 tiden och gick och åt. Dushade och sen nörda lite data. Middag med släkting vig 5 tiden. Var där ganska länge = tired as hell. Sen fick jag skjuss till Ngoc's. Var där och hade roligt resten av kvällen, nu 1 tiden ungefär är man hemma. Ska just och sova så jag inte sover till eftermiddag imorgon (^^) gonatten ;) Imorgon skajag klippa mitt hår, farsa fixar det, kommer endå att vara den samma frissa som jag alltid hafft.. mohaha >:)




alicia kute :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0