my trip to Croatia

Dag 1 har börjat, min resa till Kroatien har börjat nu! Sitter på båten och har några timmar ännu innan vi kommer på land till Sverige. Har sovit nästan hela vägen hit. I bussen blev det 3 timmars sömn, sen efter det blev det 2 timmars sömn på båten. Har ätit på buffen och nu sitter jag i "spelrummet" och chattar me folks. Ska precis gå till hytten och dusha och sånt. Thu är redan där så. Sitter även på hennes laptop. Ganska naijsigt.. :) Ska dra iväg nua, inga bilder får ni för jag har inte med kameran.. Min kamera är så himla dålig så det inte är sant! nu ska jag kila iväg, ner till B-hytten! :) Chingeling, bloggar mer när jag har tid :)

Drar till Lin(d)köping sen när vi kommer i land. imorgon klockan 6 åker vi ner till Hannover i Tyskland och har konsert där. Sen blir det vägen till Kroatien då :)



nho*´ anh y^eu nhi^e`u la(´m :x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0