a memory of a lifetime

Hände en hel del under helgen som varit. Väldigt händelserikt ska ni veta!

FREDAG: Well, mådde jättebra i fredas stack och arbetade 7 timmar, sen blev det TK (=tomatkarnevalen) Lite besviken för det är inte alls roligt detta år.. ;| Vet inte varför men still bored. Sen på kvällen blev det till Q's. Var där till ca 2 för Medina a.k.a Mandy stack till Helsingfors, tog farväl då sen var det bara hemma och sova.

LÖRDAG: vaknade ca 9. Väckningen skedde via telefon. PGA av min (icke)fuckad kusin. Jag somnade om då, sen 11-12 började jag vakna och gjorde mig färdig. Kände mig otroligt trött.. Gick upp spelade lite med skolmusikkåren, sen for jag hem från TK och kollade Sorority Row istället. MEN jag hade tydligen laddat ner halva filmen. Sen gick vår familj över till Ngoc's familj och grillade, sen efter vi ätit gick jag och Q över till hans. Jag tvättade håret och gjorde mig färdig och folk kom dit. skaffade sjuss och allt. Sen for vi iväg. OCH jag vill inet berätta vad som hände efter. Mådde inte bra iaf! :s

SÖNDAG: jaaa.. krapula? lite iaf? well. hämtade mina grejjer som var i allas bilar kanske. Hämtad grejjer hos anh Tuan Anh, satt där och snacka lite om vad som hänt, sen for jag hem till Q. satt där och snacka vad som hänt. Otroligt.. Sen for jag hem och åt, stack till Quang's hämtade telefon och allt. Hamnade hos T.N (thang). Snackade, fick höra otroligt mycket fina saker jag sagt åt vissa personer, hehe :D men även fula.. Sen for jag hem till Q's på nytt. Stannade där ett tag och myyyste. Hem > sova

MÅNDAG: Jobbat, 8 timmar. Meningen jag ksulle farit till Vasa men blev inget av. Nu har jag och Matilda varit och köpt hörlurar! Paul frank ;) Mina nokia hörlurar har redan gett upp så... Behövde nya, så imorgon blir det mer musik att lyssna på när man jobbar i GREENHOUSET! :) Ikväll är det match, TAGGAD till 10000 %. NU KÖR VI!

Ska åka iväg till Luan på kvällen tillsammans med Ngoc! :) får se hur kiillen ser ut efter ett par månader i LONDON :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0