yeye, still the same old story

Gårdagen spenderade jag och emilia med 2 finländare. Låter inte alls som om jag skulle vara en finländare själv, men dom talade finska åtminstone. Sen efter det så var vi nog med dem gansksa länge, typ till 1 på natten? Shyssta var dem men blev lite störande till sist! Men utan dom igår skulle vi nog inte överleva tråkigheten..

Idag for jag och emilia på match, kollade på då alltså. F-16/15 distriklaget mot Kraft P-14. Kraft pojkar vann med 2-3 (1-0). Finnen kom också en halvlek innan de åkte hem. Jag och Emilia satt där och kollade själv halva halvleken. Det där blev ju lustigt skrivet. Har pluggat äär så flitig nu, ska gå ut på en promenix nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0