one two three

Well, har inte haft tid att blogga från igår. Eftersom blogg krångla lite nu somdå. Så fick man inte uppdatera. Men jag ööverlever. Hade för en stund sen kemi prov, gick hyfsat bra. Oavsett om jag chansade till 110%. Kände att jag kunde ganska mycket men vi får se resultatet sen!

Snaart ska jag heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem



Igår hade jag finska prov, gick sådäär. Var nog ganska svårt till sist. Efter skolan stack jag och Medina hem till mig och satt hemma och möglade liite. Sen gick vi ut -30° C!!Nu överdrev jag lite. Kanske bara -26 / -29 °C. Damn va kallt det var. Tog lite kort, (har ej fått kortena). Sen stack vi till L en stund och sen hem till mig. Satt och kolla Glee, super bra program. Sen data och vid halv 8 - 8 tiden for hon hem. Och jag gjorde mig färdigt för träningen. Träning var ju bra, inte för tungt å inte för lätt! Sen blev det kemi för fullt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0