dagen i vasa

Godkväll blogg. Skriver lite om dagens händelser.

Började med att vakna - gjorde mig färdig till skolan - hade 2 lektioner (modde, där vi bara var 6 st.) sen efter det väntade vi på min morsa (jag och ngoc). Tog en bilfärd till vasa. Gick till Spices för att äta, men det var för fullt där så vi gick vidare till Subway, ska jag vara ärlig så var det första gången jag åt på Subway. Jättegott var det också! + Att jag var som en nybörjare! Hehe, sen spenderade vi tiden mest på Bianco, där jag hittade högklackaskor. Men köpte inga då, sen gick vi bara runt. Sen kom min morsa, då gick jag med henne medan ngoc försvann. Sen efter det då så kom mina änglar - ida och natte. Gick till Wayne's och drack å snacka lite. Sen gick vi me Ngoc å Asta. Gick bara runt osv. Efter det så bestämde vi åss för att hjälpa Ngoc med hans outfit, gick galant. sen stack natte å det blev bara vi kvar å sen gick vi på kaffe på nytt åsen blev det hemma. Dagen blev inte detaljerat men den var bra! Hemma vid 7 och nu är jag tröööööt! Köpte också klackar, från Bianco sen med morsa! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0