blame it on the alcohol

LÖRDAG:
Ida har varit hos mig i lördagst, hon kom me bussen till Närpes och sen så for vi på match. Jag hade match kl. 12 mot Karhu. Det slutar med att  vi förlora 3-0. Men det var ju bara första matchen för i år också, försöker hitta vår spel osv. Sen efter det for vi hem sen gick jag i dushen och gjorde mig färdig och sen stack vi till casa och åt pizza med Ngoc. Vi satt och slöa oss i nästan 2 timmar. Blev jättemätt. Sen gick vi till Ngoc och tog några shottar. Där börjar kvällen och vi blev helt sluta efter vi hade sprungit där utanför Ngoc. Mot kvällen kom Dennis, Jens, Julia och Tobias dit en sväng. Sen for dom till Jussigrillen tror jag, sen kom dom tibaks och for direkt efter. För vi var helt sluta, kollade film också. Den där Tina Turner som är baserad på en sann story. Eller vad? Hehe, minns inte riktigt, efter det börjar vi moka i oss lite babymat. Mango smak!

sen kolla jag och Ngoc på "hangover" ganska skojjig film, halva filmen for Ngoc och sov, jag kollade hela filmen själv. Sen somnar jag och blev väckt 5 tiden och vaknar nu som då 7 och så vaknar jag 9 tiden. Ida och jag var uppe redan och kollade Pokémon! Längesen vi kolla! eller jag iaf ^^

SÖNDAG:
Jag och Ida smög hem från Ngoc på moronen. När vi kom hem till mig bytte vi om och fräsha upp oss lite. Sen åt vi vårullar och sen var lite på datan. Sen 1-2 tiden for vi till Vasa med pappas skjuts. For till Wayne's coffee. Drack en stor latte.Thu var också med. Sen efter 1-2 timmars sittande skulle Ida åka hem med sin moster och sen gick jag och Thu till citymarket och sen var vi där en stund och for till parkering och så var vi påväg till flygplatsen. Vi vänta inte så länge, så had kusinens flyg kommit då, så var dt bara att åka hem då. Han har nog inte förändras så mycket efter 1½ månad i Vietnam. Men iaf. Sen när jag kom hem då gjorde jag inte så mycket. Var trött som en gris och hade bara fått 4 timmar sömn. + mamma masserade mig vilket var skönt. För jag hade sjukt i hela kroppen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0