fast like hell

Idag ska jag bara chilla, har varit ut ganska ofta dessa dagar. Så chill ska det bli för min del ikväll, ska sova tidigt ikväll. Om det ens går men. Det var ett tag sen jag bloggade sist. Har arbetat och varit på resa, så jag kan ta det som ursäkt! Resan till Kroatien var nästan hela skolmusikkåren med inklusive vuxna som kom och hjälpte till. 12 dagar semester från Finland. Det blev långa bussresor men såklart men alla överlevde bussresor. Vi besökte 7 olika länder allt som allt. Från Finland - Sverige - Danmark - Tyskland - Österrike - Italien - Slovenien - Kroatien. Det var ganska coolt, köra förbi alla dessa länder men det blev ganska enformigt för alla länder hade typ berg, klippar osv. Vi stannade i Kroatien i 3 nätter. Tyckte campingsplatsen var helt okej. 1 stjärnig duger väl för att vara 1 stjärnig. dagarna blev långa och solen värmde allihop och mycket bad och skratt blev det också. Andra natten började det åska och alla chillade satt vid stranden och kollade på åskan som närmade sig. När det blev riktigt nära så gick allihop in till sina stugor. Vi spelade 2-3 gånger Kroatien och det blev inte mycket shopping, allting där var ungefär lika dyrt som här. Vissa saker var jättebillig men andra var ju hur dyra som helst. Vi besökte Villach i Österrika efter Kroatien. Det blev karneval, vi spelade 4 konserer på en dag. Blev tungt för vissa. 2 raka konserer efter varandra! på kvällar var det 2 konserer på olika tider så lugnt blev det. Andra dagen i Österrike chilla på morgonen, efter det hade vi fritid, stack på shopping. Kolla lite på karneval de hade där. Öl drack dem en massa av också! Trevliga och schyssta var allihop. Okej, vissa konstiga blickar stirrade på mig och Thu, jag tror nog det var mest för att vi var asiater och det inte brukar vara asiater i dessa länder ;) I think so, but i dont know! hehe. Efter shopping blev det marchering i stan, massa ko-skit och hästbajs i vägen där vi marcherade! Efter marcheringen blev det fest för hela slanten. Iaf hela staden Villach firade! Kollade på fyrverkeriet, jättefina!
Vi övernattade också på olika ställen i Tyskland, i Salzburg och Altwarmbuchen utanför Hannover och även i Sverige, i Linköping och Stocckholm. Hela resan tyckte jag var helt okej! Ingenting speciellt hände och ingenting var uubertråkigt..

 

orka inte ladda upp bilderrrrrr.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0