the end of summer

Har gått upp och ner denna vecka. Jag hoppas allting går bra imorgon. Då har vi fotbollsmatch. Då ska vi fan visa att vi kan spela fotboll och ta matchen mot VIFK och vinna dem. Ska ladda mig med en tidig natt! Haha, btw. Min relationsstatus på facebook gjorde nog många förvirrad, kan man ta facebook så hårt så att man tror att jag är gift nu när jag bara är 16!? dumbasses. soorry nu om det var någon som trodde det! What a joke. You guys never get it don't ya. Idag har det varit chill och det var skönt att bara chilla med bästa killlen. 4 tiden gick vi och åt pizza sen var det bara myspys en stund sen stack jag hemåt för mina läxor.. Fick besök av T.N och pratade lite om att åka till vasa på lördag. Få mina presenter osv! Omg. Jag fyller snart 17. Jag känner mig äldre än 17, come on. Haha. Well, letar efter några härliga piano clips här. Piano is one of the best instrument ever. jag skulle vilja spela PIANO. Jag har spelat, men slutade och visste inte varför, jag skulle varit proffs nu hehe. Slarvade bort min enda chans.

pianoclip =)

 

btw, så var jag, ngoc, mehu och bekir till rapha en dag. sen visade han mig den awsome garage band mix i hans apple computer. jag blev förälskad i den direkt. satt och ville mixa lite låtar. men kom bara på något med piano stämman och beaten till den. det är svårt men så jävla skön att dj:a. i love that garageband!! :D

HÄR HITTADE JAG EN MIX I YOUTUBE ♥

i love piano :)

another video..

oh man, im in love with this.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0