love the one you can

Helluu, nu just sitter jag i skolan och har ledigt till halv 1. Pga vår franskalärare inte är i skolan idag. Tycker mornarna blir bara sega, är jättetrött och vet varför inte. Alla muskler i kroppen är liksom trötta.

Igår var det en skoldag utan lektioner. Inga lärare var i skolan och jag vaknade i onödan och gick hit i onödan. Det blev pizza till lunch, en hel dag i skolan utan att få någonting gjort. Efter när jag kom hem en stund gick jag till älskis. var där till ungefär 7 tiden på kvällen. När jag kom hem tog jag en dusch, åt lite mat och gick över till min mormor och morfar var där en stund. Tog hand om mina kusiner och gick dem upp till a Z. Sen när jag kom hem hände det ingenting mycket. Somna efter 11 nångång. :)

Sitter i latrum med Elin och Amanda nu. Kollar Seventh Heaven. Gammal! =)



love my hunie :) 24.10-09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0