lite fakta om mig

Har ju inte skrivit vem jag är och sånt, kanske jag ska börja med det också. Nu när jag har lite och göra också.


Jag heter van tran, är 16 år, fyller den 8:e september, går i närpes gymnasium, 1C.

Bor med mina föräldrar och lillebror (viet) i denhär lilla staden Närpes. Alla i min familj är vietnames, jag är ej adopterad :)

På fritiden spelar jag fotboll med två lag, damlaget och b-laget. Började spela med damer i år. Har spelat med B-laget i typ 6-7 år? Minns itne riktigt. tränar 2 gånger om sommarn (det vill ni kanske veta hehe) sen på vintern tränar vi typ 3 gånger i veckan. 

Sen spelar jag också klarinett, började redan i femman och spelar än, fundera på att sluta nästa år. Vi spelar då i en orkester, har 2 övningar i veckan, ena med hela orkestern, sen skillt med läraren.

Sen så sitter jag oftast framför datan typ 2-3 timmar per dag.. Eller det beror på om jag har lite och göra eller mycket hihi! Riktigt datanörd lixom 8D

Umgås mest med Thu, Luan, Ngoc och Medina.

Och jag älskar att shoppa oavsett om jag inte har pengar, får alltid nått av morssaaa!

Jag har bott i Lappland då ja var 1-3 år, flyttade hit när jag typ var 3. Sen dess har jag bott här då.

Har bara varit till Vietnam 3 gånger i mitt liv :(

Har läsglasögon men använder inte dem heltid! och nu börjar jag få dålig syyn också..

Har ingen pojkvään =)

Kommer inte på vad ja ska skriva om mig mera, om ni vill veta nått kan ni ju alltid fråga/skriva/skicka!


Kommentarer
Postat av: ronja ;d<3

WALLA , jättesöt <3!

2009-09-20 @ 13:06:13
Postat av: Luan

tänkt ja sku bare måst kommenter :D

2009-09-20 @ 16:07:20
Postat av: van

Hej!

Du kom till närpes 03-1994

2009-11-14 @ 21:59:15
URL: http://vaantran.blogg.se/
Postat av: Duju

Du e jätte söt :) gillar din blogg !

Ha en trevlig kväll

Kram

2010-01-25 @ 21:47:50
URL: http://duju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0