helsingfors

Helsingfors va ju bra, inte såå bra men bra. Playme va häftigt tyckte jag, ni ska borda fara dit och kolla! Men ja fattade inte riktigt handlingen så bra så, hehe. Efter playme då gick vi till stan och börja shoppa. Själv hade jag tänkt mig att inte handla något men.. Pengarna gick ju åt kläder och mat efterallt. Köpte iaf : 2 toppar, 1 jeans. En tunika till morsa och en klocka. Boxers till farsa och lillebror. Sen efter det for vi hem me bussen, i bussen var det mycket ljud när man försökte sova. Men när man vaknade till var man på G.. Haha!

Idag stack jag till skolan 1 timme. Sen fick ja så 'Läjdon' så gick ja hem. Sen ha ja sovd från 12-15. Sköönt, snart ska ja börja plugga. Sen är det inspelning (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0