drug and everything

Hamnade i vörå igår. Hm. Ganska chill va de där och jag och Hieu satt och kolla film, annars har vi bara suttit och snackat mest. Värst var det att äta middag. Viet satt och skämde ut sig och hade snack med han Binh. Vi (jag&hieu) åt d snabbaste vi kunde och gick därifrån. Jag kom hem då rrunt 9-10 tiden. Sjussade hem nåån till vasa. Sen hade jag inga läxor gjorda =)

IDAG:

  • varit i skolan
  • varit på deee trögaste och hemskaste skoldagen ever.
  • varit på innebandy, sög hästkuk.
  • har varit på träningcykel typ i 15 min. klara inte av det längre..
  • fått mina bilder som kommer nu! (rulla neråt för att se bilder)

 


 

 

Har ju som sagt vart till fagerö i lördast. Hm, förfesten var bra fast vi va liite. Sen fagerö så va väl  helt okej, jag var åtminstone inte mig själv. Jag var ej drunk eller nykter. Där mittimellan och sen var jag inte så jätteglad heller. Vet inte varför men kvällen slutade med att vi hamna i teboil en stund! Nu kommer lite bilder från förfest

 

såå sudddiiigttt -___- *

hannesio, me und boollshit

hittade domdär snygga glassögona hos Luan, skitgamla kan jag förstå :D

hardcoore!

body guard

5.9 - Blev jag fotad ! haha, kolla minen asså =)
Säsongsavslutning

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haldär mie me hede innebandy!

2009-10-05 @ 18:55:09
Postat av: van

sv; joo du menar -_- :D

2009-10-05 @ 20:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0