another boring day

RÖDA VECKAN är här. Verkligen tråkgit men ändå skönt. Ni kan väl gissa vad det är också? Humörsvängningar är på gång nu, de som är med mig i skolan blir utsatt för det och jag tycker inte synd om er för ni är väl så om det är röda veckan för er också? hihi, men snart är det slut! Då blir jag den crazy-underliga-jag igen. Ännu en tråkig skoldag. Denna var superlång. Skolan från 08:50-16:00. Trodde jag kom försent till skolan men isåfall skulle det vara med flit. Vaknade kvart över 8 och ändå hann jag till skolan. Lite 2-3 minuter över när lektionen börjat. Men Bertil verkade inte vara på plats. Då kom man i tid. Sen skolan slutade har jag bara varit här hemma. Inget speciellt. Varit och handlat med morsa bl.a olja till vespan och mat! Nyttigt, massor med yoghurt & müsli! Nu sitter jag här då. Ska väl ta en dush snart och sen blir det desperata husfruuar!

 

BIG BANG HELL YEAH

Last farwell (remixx)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0