my friends

ska ta och berätta om mina kära och närmaste vänner. ni vet säkert vem det är. men jag berättar för det hehe. ;)



1. Luan Bullz Nguyen (-93)

Okej, han heter ej Bullz, men VI kallar han till dt. Så var börjar vi? Startar med att våra morsor är bra vänner och att vi hängt med varandra sen liten. Som liten var han och jag den vildaste i dagis. rawr :D På den tiden brukar itne vi hänga med varandra. Men när tiden kom och vi gick i högstadiet så började vi hänga med varandra. Och det var 2009 vi hängde mest med varandra : Van Luan & Ngoc. Always togheter lixom. Still hänger vi med varandra vart vi än far t.ex fester och sånt. Hoppas vår vänskap håller läänge och jag tror det kommer att hålla länge =)


2. Hannes Haneesio Grönberg  (-93)

Jepp, barndomskompisen! Heter ej HANEESIO! Har inte hängt med han så mycket lågstadie tider men dagis och sånt! ;) Så, känner honom inte så riktigt bra men still a homiee. Det var högstadietider vi började umgås, typ vart ute och cyklat och sånt med både luan och ngoc. Cyklade typ näästan varje dag. Nu har vi våra vespor och vi klarar galant med vepsor också och snart har vi ju bilar också :O ! haha, nåja. Han har hittat till gänget igen och nu har vi festat med varandra en hel del. Men hoppas våår vänskap håller =)


3. Ngoc Nuppe Nguyen (-92)

Nuppe, som vi kallar honom. Han är ju ett år äldre än vi andra. Men fortfarande den "stylish" killen. Han har jag känt sen liten, var inte med han så mycket den lilla tiden. Samma som dom andra så började vi hänga på högstadiet. 2009 gällde då för alla vi tre (ngoc luan & jag) bästa tider med er då? :) Fortfarande, han är den som får körkortet först! vår vänskap håller noog, lr hur? ;D


4. Thu chipchip Dinh (-93)

Tjejen jag alltid umgått med. (vet ej om man skriver umgås/umgått sådär who cares). Ja, känt henne som längst då eller? Har alltid "misshandlat" henne när vi va liten, mest jag och Luan. Har alltid varit grym med henne heh. Nu är vi ett gäng och umgås med varandra, snackar med varandra och allt. Världens bästa gäng typ. Har gått i samma dagis ända upp till gymnasiet med henne. Första året på gymnsium med henne känns bra! Ska se nu bara om vi kommer att gå skilda vägar när vi blir äldre.. Men vänskapen är alltid kvar, right?


+ medina, men jag har ingen bild på henne i usb-sticken, plus att jag sitter vid lillebrors data nu också. Laddar upp henne en annan dag, eller senare idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0