021009

Kom just hem från café. Har varit med Emilia, Luan, Ngoc, Nygård och Hannes. Stack till moster senare idag, sen började ja vandra mot emilia, sen stack vi till simhallen och va där me dom resten då. Sen for  vi in ti näsby och hamna då i café. Lira gh. Jättelängesen man spela. Härligt att spela gh på nytt, eller ja spelar ju int 24/7. Spelar ju bara då ja e där heh.

Städning avklarat. Blev inte som jag trott meen får duga! Imorgon bär det åt fagerö. Längtar ! =)

Jag har itne laddat upp bilder på länge, så ja laddar upp en bild eller två från då vi var till helsingfors med mina föräldrar.

9-10 augusti

från vänster farsa - jag - morsa - bror - kusin - faster - kusin2 - thu ;)


jag och thu ;) - för 3:dje gången ?


myyysiigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0