sitter hos bullzhit

hejsan, nu sitter jag hos min vän Luan. Han åker snart till London. Nu ska vi spendera varenda jävla dag med varandra inklusive ngoc! Skolan idag var chill. Hade provutgivning. Fick väl inte så bra på matten och fysik men andra språk ämne fick jag bra. Nöjd med språkämne men icke matte och fysik! Blä. Hehe, imorgon blir det skolan sen vet jag inte mot kvällen. Säkert bowling för högsta grad med Bullzhit och Nuppz. Nu gick jag wallaaaa!

roliga bilder från sommarn



HAHAHAHAHAHA
en gång i kaskö!

 

flumm bild :DD

van: hoppar du hoppar jag

ngoc: hopp tu !

luan: ja hoppa! yeahh :D

liten normalare bild på vi treeä :)

spottade chips antar jag? :D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi ha haft ett PRECIS likadant hopptorn här i Bruke :D men dt flöt iväg ;)

2009-11-19 @ 21:33:57
Postat av: van

hehe det var ju inte så skojjigt :D

2009-11-19 @ 22:03:21
URL: http://vaantran.blogg.se/
Postat av: eantonia

hihi, va roliga bilder ;D



förresten, ja lägger till dig i mina länkar jag nu..så du vet! :)

2009-11-20 @ 14:07:49
URL: http://eantonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0