ni förstår bara inte

Inlägget "damn this ppl" menar jag inte att jag just jag är arg för att dom åker, jag vet dom har sitt liv att tänka på. Men vadå, sen vi va liten vi "barndomskompisar" har ju alltid velat vara där för varandra, har "älskat" varandra och haft roliga tider med varandra. Detta handlar inte om just DU som läser. Utan en annan person i mitt liv. Jag tar detta faktiskt allvar på för det är inte längetill det händer. Alla förändras väl nån jävla gång. Ni som inte vet nånting ska inte kommentera detta inlägg.



Jag kunde inte sova igår natt, fick reda på att det kmr att hända och den personen kommer att vara borta länge. Kanske vi ses nångån nu som då men aldrig kmr vi att få uppleva det mera, om jag inte "FLYTTAR" dit. Vilket jag inte gör. hatar denna feelis.


ja vill bara skriva att ni betyder mkt oavsett om ni sticker iväg nu mitt i ett skolår eller efter. tro det eller ej så gör ni faktiskt dt. + det är inte bara vi som förändras, kolla in dig själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

love you.kommer såklart aldrig glömma dig! kommer alltid vara bästa vänner he vet du nog själv!<3

2009-11-14 @ 15:34:48
Postat av: T'

Dt va oinget illa menat dt jag skrev. srry om jag skrev så :) dt e klart ni betyder för mig och jag har istort sätt förändrats mest av oss. jag upskattar er jag ser upp till er och stöder er till max, men ibland så räcker dt bara helt plötsligt inte. Att sitta hemma varje helg o vänta på ett samtal som aldrig vill komma sårar mig. men vrf ja vill nu åka bort är för att jag vill testa på nåt nytt o dt e dags inte för att jag vill lämna er. aldirg. vänner sen barnsben kan man väl aldriglämna sådär bara 16 år tsm. Alla tide rär lika värt. även om dt förr uppstod små bråk och sånt men vi e ju vänner alla ändå. o jag e riktigt glad att ha er som vänner. :9 missförstå mig inte nu.

2009-11-14 @ 18:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0