lång text om dagen

07:00 blev jag väckt, ställde om klockan till 07:15 sov om och sen vaknade jag 07:40. Gick i dushen snabbt. Gjorde gröt åt mig på mindre än 5 min. Satt och läste lite finska och franska ord. Sen blev det till skolan 08:45. Första lektionen hade redan börjat innan jag kom. Kom lite försent, who cares lixom franska! Hade finska, fysik och historia efter. Hade också finska hörförståelse med Emma, Alex och Mell idag. 100 % CHANSNING! Great, nu är det bara resultatet kvar. Sen stack jag och Mell till bidkonst. Sen var dagen slut, stack hemåt och läste lite franska. Sen har jag varit till Söff på övning på mer än 1 timme. Trodde jag skulle få sluta tidigare men det tog nästan livet av mig. Hehe. Sen stack jag till internatet där med min kusin Nhu Anh som bodde där. Träffa nåra burma-killar och Mahdi som man itne sett på länge. Kom hem för en stund sen. Sen blir det lite franska, finska! Efter det TV DAX - Greys Anatomy! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0