141109

Har vart och shoppat med Medina och hennes morsa idag. Handlade nästan för 100 euro i Gina tricot. (hade presentkort). Blev lite glad av shopping men inte alls glad. Sen så trellaade vi på i stan och sen for vi hemmåt 2 tiden och nu är jag här hos Medina. Vi ska ta bussen hem till mig och sen blir det filmkväll tror jag. Om inget annat. ha en bra lördag!

handlade :

en klänning, en högmidjad kjol, en huppari, en blus, armband  fr. Gina tricot.
bh fr. H&M. sen gick allt åt mat :)

ME ♥ FOOD

bilder jag aldrig fått :)


luan jag (ibakgrunden) & thu :)

jag och thu. hjhj

bjarne ismark (?) :))

vår hemgjort pizza hos ngoc's i somrast! ♥

a really nice day? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0