svininfluensvaccinet

Tog den idag! (1.12.09) Det tog faktiskt sjukt när jag tog den. Vet icke vrf det tog sjukt men det tog bara sjukt. Har inte fått huvudvärk eller något annat bivärk. Men nu börjar det faktiskt göra ont när jag rör vid min vänstra arm. Blä! Som sagt startade dagen med att vi tog vaccinet. Trodde inte jag skulle dö. Fick inte panik heller, glömde helt och hållet bort att vi skulle ta sprutan. Nog med sprutan. Skolan var helt okey, hade ingen lärare 2 sista lektionerna så stack hem redan 3. På riktigt slutade vi 4 men, orkade nog inte vara där längre såå. Hela kvällen har jag bara suttit här. Nu ska jag nörda mig ännu mer. Sen blir det plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0