avskedsfest va bra!

Dagen igår startade så där bra. Stack till träningen 45 min för tidigt, fick sitta och frysa.. Det var faktiskt tung träning för att vara den första träningen. Orkade knappt springa så mycket och fick ont bakom öronen, det tryckte till nu som då. Sen kom farsa efter oss, jag och emilia. Stack till Nygårds med Ngoc efter Luan's ''avskedspresent''. Det va en sån halsand med en ring där det va in graverat " LUAN VAN NGOC 4-EVER ♥"! Skitnice blev det. Sen for jag hem och dushade och fixade allt. Sen så var det till Casa men Luan, Ngoc, Thu, Medina och Hieu. Efter det vandrade vi till Ngoc efter grejjer och sen till Luan. När vi kom till Luan så fick champagne (?) och sen började de shotta konjak också.. Blä! Sen efter det började komma en massa folk dit. Sen blev det lite sämre för min del. Fick prata med en viss folk och få ut allt det man vill säga. Att säga åt några det man är lite 'ledsen' över är ju hur bra som helst! eller hur? Men men ett tag var det massor med folk sen bara försvann nästan allihopa. Det var flera som däckade också! Hihi, lite sämre för dem. LÅNG NATT. Seriöst. Somnade inte förrän 7-8 på morgonen. DAMN vad man var trött. Jag har sovit i 2 långa timmar. Hjälpte det nått? Nej!? Svider i ögonen och nu ska ja springa i dushen. Har vart hos Luan hela natten med bra sällskap! som t.ex ngoc and the company :)

Bilder kommer in senare. (om ja ens får nåra bilder :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0